Leczenie chirurgiczne

Wiele uciążliwych dolegliwości może zostać całkowicie wyleczonych dzięki zabiegowi w gabinecie chirurgicznym. Prywatne leczenie chirurgiczne oznacza możliwość przeprowadzenia zabiegu w terminie dogodnym dla pacjenta i w komfortowych warunkach.

Do leczenia chirurgicznego nadają się rozmaite zmiany chorobowe – od wrastających paznokci po ropnie i odleżyny. Nieleczone, mogą one doprowadzić do znacznie poważniejszych dolegliwości. Dlatego zamiast narażać się na niepotrzebne cierpienie i szkody zdrowotne, warto po konsultacji z lekarzem poddać się zabiegowi chirurgicznemu.

Co leczę w gabinecie chirurgicznym?

Jakie dolegliwości leczę w moim gabinecie? Leczenie chirurgiczne obejmuje m.in.:

Ropnie

Ropnie są dosyć często spotykaną dolegliwością, wywołaną zakażeniami bakteryjnymi skóry i nabłonka. Samoistne wyleczenie ropni jest rzadkością. Natomiast leczenie ich chirurgicznie jest małoinwazyjne i jest prowadzone w moim gabinecie w bezpiecznych, sterylnych warunkach, przy podaniu odpowiednich leków antybakteryjnych.

Wrastające paznokcie

Wywołane urazami, złym obcinaniem bądź zbyt ciasnym obuwiem wrastające paznokcie nie tylko potrafią przysporzyć bólu i problemów z chodzeniem. Potrafią także być furtką do poważniejszych problemów dermatologicznych, zapaleń i zakażeń. Jeżeli masz kłopot z wrastającymi paznokciami – zapraszam do mojego gabinetu.

Zastrzały

Często mylony z zanokcicą zastrzał jest rodzajem ropowicy atakującej głównie palce u dłoni, rzadziej stóp. Powstaje zwykle na skutek urazu opuszki palca. Jest to uporczywa dolegliwość, która sprawia dużo bólu i dyskomfortu pacjentom. Jeżeli boli cię palec u ręki, jest spuchnięty, zaczerwieniony i stwardniały, mogę pomóc.

Zanokcice

Wywołana przez zakażenie bakteryjne wałów paznokciowych zanokcica jest nieprzyjemną dolegliwością. Powstająca z powodu złego manicure, urazu, obgryzania paznokci czy wrastającego paznokcia jest w pełni wyleczalna – zarówno w postaci ostrej, jak i przewlekłej.

Owrzodzenia

Owrzodzenia są wywoływane przez wiele czynników. Mogą to być urazy, inne choroby – także przewlekłe, zła dieta, reakcja na środki chemiczne itp. Dlatego też leczenie chirurgiczne owrzodzeń powinno być wykonywane wyłącznie pod okiem i opieką lekarza, który dostosuje sposób leczenia i profilaktyki w zależności od przyczyn, umiejscowienia i możliwych powikłań.

Odleżyny

Powstałe na skutek długotrwałego przebywania w jednej pozycji na łóżku albo na wózku inwalidzkim odleżyny są niebezpiecznym powikłaniem wielu chorób unieruchamiających pacjentów. Niezwykle ważna w takich przypadkach jest odpowiednia profilaktyka, a w wypadku wystąpienia objawów istotne jest odpowiednie leczenie. Jeżeli jesteś w grupie ryzyka – musisz długo przebywać nieruchomo w pozycji leżącej czy siedzącej z powodu choroby lub bliska ci osoba ma objawy wskazujące na odleżyny – zadzwoń do mnie i umów się na wizytę domową.

Zabieg chirurgiczny jako element procesu leczenia

Przed rozpoczęciem leczenia chirurgicznego omawiam je z pacjentami. Pytam o dolegliwości i dotychczas podjęte próby leczenia. Wskazuję sytuacje, gdy pomoc chirurga nie jest potrzebna. Wyjaśniam, na czym będzie polegał zabieg, jakie będą jego natychmiastowe i długoterminowe skutki. Pomagam zadbać o zdrowie już po zabiegu i podpowiadam, jak nie dopuścić do powtórzenia się sytuacji wymagającej leczenia chirurgicznego.

Operacje chirurgiczne Łowicz

Zapewniamy diagnostykę w zakresie leczenia chirurgicznego oraz zachowawczego. W ramach naszych usług wykonujemy zabiegi związane z dermatochirurgią, operacje chirurgiczne i leczenie znamion. Usuwamy różnorodne zmiany skórne, ropnie, zastrzały, wrastające paznokcie, zanokcice, owrzodzenia i odleżyny. Podczas pierwszej wizyty, oprócz kompleksowej diagnostyki i doboru metody leczenia, ustalamy z pacjentem możliwość komfortowego leczenia chirurgicznego.

Przeprowadzamy zwłaszcza operacje chirurgiczne, które mają za zadanie poprawić komfort życia pacjenta i nie doprowadzić do poważniejszych problemów. Wykonujemy m.in. chirurgiczne usuwanie pieprzyków, które w przyszłości mogłyby przerodzić się w bardziej szkodliwe zmiany skórne, rzutujące na funkcjonowanie całego organizmu.

Zalety korzystania z prywatnego leczenia chirurgicznego

Dużo krótszy czas oczekiwania na badania, diagnozę i leczenie to główna zaleta korzystania z usług w prywatnym gabinecie. W państwowych placówkach medycznych na operacje chirurgiczne czeka się miesiącami. W gabinecie prywatnym można umówić się znacznie szybciej. Pozwala to na wprowadzenie efektywnego leczenia we wczesnym stadium zmian oraz zwiększa nadzieję na szybki powrót do zdrowia. Dostosowujemy godziny przyjęć do możliwości pacjentów. Decydując się na skorzystanie z usług poradni, nie trzeba mieć skierowania od lekarza specjalisty.